molly is odd

på julafton fick jag ett presentkort
på åhléns, precis som jag önskat mig.
det första jag tänkte var "odd molly!"
ett par dagar senare drog jag in till åhléns
city och botaniserade i typ dagar.
hittade mycket fint! jag tänkte.. och
tyckte jag kom fram till ett beslut.
men. jaaa... hehe jag insåg att jag
glömt presentkortet hemma! f u kk.
det här har gjort att jag liksom hamnat
i velighetens onda armar (haha) igen.
jeansjacka versus linne/blus

what to do, what to do...


det här är blusen. gillar den
verkligen för att den är så enkel
men ändå med små fina detaljer,
ex. fransarna längst ner.
går att använda både sommar,
vinter, vår och höst


samma sak med jeansjackan, skitsnygga detaljer
och bra passform

helst vill jag ju ha båda.... bbbajs :)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

finfina grejer i alla fall (:

2011-01-01 @ 17:49:27
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2011-01-02 @ 03:33:21
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0