nu jävelerar!

Nu. Är det dags. Jag kan ju det här ju. Blogga. Alltså, jag har bara en sak att säga: ni ska se min blogglista, där jag har alla bloggar jag kontinuerligt besöker. Hur många kan de vara? Femtio kanske? I alla fall så blir jag glad och känner en gnista av kreativitet varje gång jag kollar in på en fin blogg. Vill vara delaktig. Vill också. Så. Nu. Testar. Jag. Detta. Once again. 

Fast först måste jag väl få lite besökare också... Vilken metod ska jag då ta till?:

- Kissie/Dessie/Paow-metoden?
Kan fungera ett tag. Men har ingen lust att bete mig illa och göra mig till för framgång på nätet.

- Kenza-metoden?
Faktiskt, I like it. Men vad går den ut på egentligen? Vara skitsnygg och ha skitsnygga kläder, skitmycket kul att göra och ha ett allmänt skitkul liv? Gärna. HAHA, som om det någonsin skulle hända!

- Blondinbella-metoden?
Innebär: ge mycket goda tips på hur man ska vara en glad och sjävständig kvinna. Jag gillar bloggen, men det är verkligen inte jag.

- The style rookie-metoden?
Ahaaa! Coolt. Vara alldeles egen, och väldigt speciell (positiv betoning). Kan dock bli svårt, med tanke på att jag inte bär "batman capes and oversized hats".


Tills vidare: THE NINA METHOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0